dissabte, 27 de juny del 2009

Despertar sobtat i trist alhora









La notícia de la mort del rei del pop Michael Jackson, em va despertar.
De sobte encara no havia obert els ulls i ja sentia la desagradable notícia, em vaig llevar amb un sentiment de tristesa, i això no va ser tot, al arribar a la feina sentia que l'actriu Farrah Fawcett també ens havia deixat, el dia prometia.
Com pot ser que en unes hores el que havia estat el meu ídol de joventut i l'actriu a qui em volia semblar de totes totes, ens haguessin deixat.
El primer, després d'una lluita constant contra la natura, "el geni" ha perdut la batalla de la vida i ha guanyat ser un mite etern, no crec que fos el que buscava, però la vida et sorprèn constantment.
Ella, rossa, amb un somriure encisador, segura de si mateixa, aquell àngel que s'en sortia de totes, ha tancat els ulls, després d'una lluita de quasi tres anys, la maleïda pesta del segle XXI se l'ha endut.
Des d'ahir el món plora i el cel està de festa.
See you latter